Moduł CRM, Zadania, notatki

Proste oprogramowanie pomocne w usprawnieniu pracy każdej firmy planującej usprawnienie przebiegu informacji w firmie, ewidencją zdarzeń z klientami. Sprawdź wersję DEMO

































kontakt online:
kontakt telefoniczny:Tomasz Gładysz - Manager Działu
tel. kom. 502 563 952

CRM w firmie to już nie nowinka, ani moda, tylko konieczność wynikająca z coraz dynamiczniej zmieniającego się otoczenia gospodarczego. Moduł CRM systemu 1t1 pomoże Ci niewielkim kosztem zoptymalizować, to co kluczowe dla Ciebie i rozwoju Twojego Biznesu, czyli kontakty w klientami. Bo przecież żadne przedsiębiorstwo nie jest w stanie dobrze funkcjonować jeśli nie potrafi zadbać o relacje z klientami. Moduł CRM oferuje między innymi następujące funkcjonalności:

Zarządzanie kontrahentami.
Zarządzanie osobami kontaktowymi w relacjach z klientami.
Rejestrowanie oraz zarządzanie dokumentacją na linii firma – klient.
Rejestrowanie kontaktów oraz zadań do wykonania.
Tworzenie historii relacji z klientem, dzięki możliwość skrupulatnego odnotowywania każdego zdarzenia na linii firma – klient.
Moduł CRM umożliwia również zarządzanie projektami w firmie, dzięki funkcji przydzielania i kontrolowania realizacji zadań.

Moduł CRM

Celem każdego przedsiębiorstwa jest rozwój i zdobywanie nowych klientów. I o ile przy niewielkiej liczbie klientów można poradzić sobie z zarządzaniem relacjami z klientami bez odpowiednich narzędzi, to gdy wzrasta liczba kontrahentów, rośnie ilość zadań do wykonania, to nagle okazuje się, że czegoś naszej firmie brakuje. Zaczynamy zdawać sobie sprawę, że aby firma podążała we właściwym kierunku potrzebujemy właściwych rozwiązań.

Takim rozwiązaniem jest aplikacja do zarządzania relacjami z klientami, czyli CRM. Moduł CRM systemu 1t1, to rozwiązanie dedykowane małym i dynamicznym firmom, które dzięki elastyczności i mobilności tego rozwiązania nie stają się niewolnikiem nowych technologii jak to bywa w przypadku wielu rozwiązań informatycznych. Klienci korzystający z tego modułu odczuwają uporządkowanie zadań i oszczędność czasu zamiast dodatkowych obowiązków związanych z obsługą systemu.

Moduł CRM pozwala na prowadzenie dokładnej historii współpracy z każdym z klientów. Odnotowanie każdej rozmowy oraz zachowanie każdego dokumentu jaki przebył drogę pomiędzy naszą firmą, a klientem generuje w przyszłości oszczędność czasu i pieniędzy, ponieważ nie musimy odszukiwać maili i przypominać sobie o czym to rozmawialiśmy na ostatnim spotkaniu. Wszystko to znajdziesz w module CRM.

Filmy szkoleniowe