Moduł serwis

Proste oprogramowanie pomocne w usprawnieniu pracy każdej firmy prowadzącej serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Sprawdź wersję DEMO






kontakt online:
kontakt telefoniczny:Tomasz Gładysz - Manager Działu
tel. kom. 502 563 952

Obsługa klienta nie zawsze kończy się w momencie sprzedaży produktu, dlatego wiele firm jest zobligowanych do prowadzenia serwisu szczególnie gdy na swoje produkty wystawiają gwarancje. Moduł Serwis systemu 1t1 zapewnia kompleksowe rozwiązanie dla firm, które prowadzą obsługę serwisową. Samo naprawienie sprzętu to nie wszystko, ważne aby naprawy były realizowane szybko i sprawnie, po to aby klient do nas powracał zadowolony z obsługi serwisowej. Moduł Serwis oferuje następujące funkcjonalności:

Ewidencjonowanie zdarzeń w serwisie (kto i kiedy przyjął sprzęt oraz kiedy został naprawiony).
Informacje o statusie sprzętu przyjętego na serwis.
Ewidencja kosztów usług realizowanych przez podwykonawców.
Moduł zleceń wyjazdowych do klienta.
Moduł karty napraw.
Moduł wypożyczalnia sprzętu.
Moduł obsługujący wysyłkę sprzętu do firm oferujących obsługę gwarancyjną.
Możliwość wprowadzania adnotacji dotyczących zdarzeń w serwisie.

Moduł Serwis

Najlepszym klientem jest ten kto po zakupie jednego produktu lub usługi będzie na tyle zadowolony z obsługi, że będzie wciąż powracał generując kolejne dochody dla firmy. Dlatego tak szczególna w przypadku firm handlowych jest dalsza relacja z klientem już po sprzedaży towaru. Klient chce mieć pewność, że zepsuty lub wadliwy towar będzie szybko naprawiony lub wymieniony. Tylko czy natłok obowiązków pozwoli na sprawne prowadzenie serwisu bez odpowiednich narzędzi?

Niestety nie. Dlatego system 1t1 wychodząc naprzeciw potrzebom firm handlowych oferuje Moduł Serwis, który niewielkim kosztem zoptymalizuje działanie serwisu. Moduł oferuje między innymi możliwość ewidencjonowania wszelkich zdarzeń w serwisie oraz śledzenia statusu poszczególnych zleceń. Dzięki temu osoba odpowiedzialna w firmie za serwis nigdy nie zapomni o jakimkolwiek zleceniu, dzięki czemu Twoja firma będzie zdobywać opinie niezawodnej, dając klientom pewność, że nigdy nie zostaną sami z zepsutym sprzętem. A Ty będziesz budował grono lojalnych klientów.

 

Filmy szkoleniowe